Kejam! Seorang Ayah Mengikat Anaknya di Tangga dan Mencelupkannya ke Dalam Air!! Setelah Tahu Alasan Sebenarnya, Netizen Tidak Berhenti Memuji!

Sharing is caring!

Seorang ayah memberikan “pelajaran” kepada anaknya dengan “mengikat anak 13 tahunnya di sebuah tangga”?! Setelah netizen mengetahui alasannya.. Mereka memuji tindakan ayah itu!

Bagaimana cara mendidik anak sering menjadi perdebatan dimana-mana, pemikiran orang zaman dulu dengan orang zaman sekarang tidaklah sama.

Loading...

Ada seorang ayah di Tiongkok yang menghukum anaknya dengan mengikatnya di tangga. Apa yang sebenarnya terjadi?

Ya, video yang isinya tentang ayah yang menghukum anaknya ini menjadi viral di media sosial. Di dalam video itu, terlihat seorang remaja berbaju hitam terikat ke tangga dan tercebur ke sungai. Remaja itu seperti meminta belas kasihan, tapi ayahnya tidak peduli. Dan hanya bertanya, “Kamu mau berubah atau tidak?” dengan beberapa kali mencelupkan anaknya ke dalam air.

Ternyata setelah diketahui lebih dalam, remaja laki-laki yang berusia 13 tahun itu sering mencuri ayam peliharaan dan wang milik tetangga. Ia juga sering bergaduh dengan orang lain, dan tanpa segan-segan menggunakan batu untuk memukul orang. Bahkan ia juga sering memukul ibunya sendiri!

Meski banyak netizen yang ngeri dengan cara ayahnya ini, tapi ada juga yang malah memuji dan mengatakan bahwa anak zaman sekarang sudah semakin “menjadi-jadi”.

Loading...

Insiden tersebut terjadi pada tanggal 29 Jun di Tiongkok. Tapi, tidak jelas apakah pihak polis setempat sedang menyelidiki kejadian tersebut atau membiarkannya.

……………………..
‘Ini Zuriat Terakhir Aku Kandung Untuk Kau’ – Luahan Isteri Meroyan Mahu Bunuh Diri & Anak

Meroyan adalah satu masalah tekanan emosi dan gangguan perasaan yang sering dialami oleh wanita sewaktu atau selepas berpantang. Wanita yang mengalami masalah ini seringkali menghadapi masalah untuk tidur, kepenatan, stress dan mudah marah.

Di facebook, sebuah laman berpantang ada kongsi kisah seorang ibu yang meroyan selepas kelahiran anak kedua. Anak pertama belum pandai berjalan dia disahkan mengandung. Suami pula pentingkan diri, langsung tak membantu. Paling sedih apabila suami tak mahu mandikan alasan isteri dalam keadaan kotor. Sedihnya!
‘Takkan nak abg mandikan, kotorlah’

 

‘Inilah zuriat kau yang terakhir’

 

‘Setiap kali bersetubuh, sikit pun aku tak ikhlaskan’

 

 

Kesiannya, sepatutnya waktu-waktu macam ini sokongan suami dan ahli keluarga paling penting untuk menjaga emosi ibu. Walaupun si isteri hanya duduk berehat di rumah, tak bermaksud isteri hanya dok rilex je! Ibu-ibu dekat sini pernah tak menghadapi pengalaman meroyan?

sumber : Kisah Benar Di Blessed Beauty

……………………………………………………

Punca & Kronologi Gadis Dirogol sebelum kemaluan di tusuk batang kayu

 

Punca & Kronologi Gadis Dirogol sebelum kemaluan di tusuk batang kayu|Misteri penemuan mayat gadis 17 tahun Eka Yuniarti di sawah pasuruan jawa timur yang di percayai mangsa rogol dan bunuh akhirnya menemui titik terang selepas suspek utama di tahan polis dan mengaku.

Suspek utama di kenali sebagai Muhammad Madinatul Huda, 17 tahun, yang juga merupakan rakan dekat mangsa.sementara 3 lainnya yang di tahan masing masing berusia 14,14 dan 13 tahun masih dalam siasatan lanjut.

Berdasarkan hasil siasatan dan keterangan suspek utama yang mengaku akhinya pihak polis berhasil mengungkap kronologi kejadian mengenaskan berkenan.

Sebelum terjadi pembunuhan suspek bersama 6 rakannya termasuk mangsa dikatakan tengah minum (mabuk) sekitar jam 21.00 malam pada 25 September 2017 lalu.

Dalam Pesta minum-minum itu kumpulan berkenan melihat kereta polis sedang mengadakan patroli.

Menghindar dari penglihatan polis masing-masing melarikan diri ,kebetulan mangsa dan suspek yang merupakan rakan terdekat lari bersama ke area persawahan.Ketika bersembunyi suspek bertindak cuba meraba-raba mangsa akibat pengaruh minuman.

Mangsa pada awalnya cuba melawan namun suspek bertindak kasar dengan menumbuk dan memukul kepala mangsa menggunakan batu bata.

Selepas puas melampiaskan nafsunya suspek kemudian memukul kepala mangsa menggunakan balak sebelum mencekiknya hingga meninggal dunia,lebih memilukan apabila kemaluan mangsa juga turut di tusuk menggunakan batang kayu.

Menurut pengakuan suspek ,dia sebenarnya memiliki dendam kepada mangsa kerana mangsa sebelumnya pernah mengejeknya tidak kacak di hadapan kekasihnya.

Pada keesokan harinya,mayat gadis malang itu ditemukan dengan keadaan setengah bugil dengan luka dibagian kedua mata dan mulut,lebih menyedihkan bagian intim mangsa juga mengeluarkan darah.

Purwodadi, Aiptu Joko Santosa ketua polis pasuruan hari ini mengeluarkan kenyataan bahwa pembunuhan gadis malang itu masih dalam siasatan lanjut.

“Pihak kami masih lagi mendalami kes,4 lagi individu yang terlibat dalam pesta arak sudah di tahan.namun pihak masih belum mengetahui sama ada mereka terlibat dalam pembunuhan tersebut” katanya ketika dihubungi

 

………………………………………………….

Dirogol hingga alami pendarahan sebelum meninggal

Dirogol hingga alami pendarahan sebelum meninggal|Seorang petani yang hendak berehat dipondok sawahnya dikejutkan dengan penemuan sosok mayat remaja wanita setengah telanjang di percayai mangsa bunuh dan rogol dalam kejadian yang berlaku semalam di Pasuruan jawa timur

Lebih memilukan apabila keadaan mayat cukup mengerikan, dimana muka lebam-lebam dan kemaluan mengalami pendarahan seperti disumbat dengan sesuatu yang keras.Selain itu kepala bagian belakang mangsa juga mengalami cedera parah.

Mangsa di kenali sebagai Eka Yuniarti 17 tahun dipercayai hilang sejak semalam selepas keluar dari rumahnya dalam perjalanan kerja.

Ketua Polis Pasuruan, AKP Tinton Yudha Riambodo berkata,pihaknya langsung kelokasi kejadian selepas menerima aduan dari warga.

“Selepas kami siasat mangsa dilaporkan hilang sehari sebelum kejadian,barang bukti berupa jaket warna biru,seluar jeans dan barang-barang lainnya menguatkan mangsa adalah remaja yang dilaporkan hilang sebelumnya”katanya.

Bagaimanapun katanya lagi dari keadaan mayat dan hasil bedah siasat yang dilakukan semalam,penemuan mayat wanita berkenan murni sebagai pembunuhan dan rogol.

Selain mayat memiliki luka di seluruh badan,keadaan bagian intim mangsa juga mengalami penderahan teruk.”pihak kami percayai mangsa di rogol terlebih dahulu sebelum dibunuh .tapi motif kejadian masih dalam siasatan”katanya.

Sehingga berita ini di tulis pihak polis negeri itu masih belum menahan mana-mana individu yang dipercayai memiliki kaitan dengan kes berkenan.

 

..


 

Sharing is caring!

Loading...