WOW…! Inilah Senarai KEPUTUSAN SPM Artis-Artis Malaysia…!! Fuhhh…Artis No.1 Tu Memang Terbaiklah…!!!

Sharing is caring!

WOW…! Inilah Senarai KEPUTUSAN SPM Artis-Artis Malaysia…!! Fuhhh… Artis No.1 Tu Memang Terbaiklah…!!!

Sudah tentu ramai yang tertanya-tanya apakah keputusan yang artis-artis di malaysia ini pernah dapat. Difahamkan, ketika tahun 90-an, SPM menggunakan agregate dalam menilai tahap pelajaran seseorang itu. Kemudian agregate tersebut akan dikumpul dan ditentukan mengikut gred dan pangkat.

Loading...

Tahap agregate tersebut bermula dengan Gred 1 yang membawa keputusan paling cemerlang. Senang kata, semakin sikit gred tersebut semakin bagus keputusan tersebut.

Jom terjah keputusan-keputusan Artis-artis di malaysia.

Neelofa

SPM: 10A (7A1+3A2), Tahun: 2006

2. Syura

Loading...

SPM:  3A Tahun: 2004

3. Siti Nordiana

SPM: 5A, Tahun: 2000

4. Dato’ Fazley

SPM: Gred 1 Agreget 7

5. Diana Daniella

SPM: 2A 5B

Semoga adik-adik yang di luar sana belajar bersungguh-sungguh untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM. Walau apa pun anda dapat. percayalah ada yang lebih baik menanti anda dikemudian hari.

Sumber :kamiviral

 

[ JOM SANTAI-SANTAI KAN MINDA JUGA DENGAN ARTIKEL DIBAWAH ]

 
Koleksi Gambar Selebriti Malaysia Tanpa Kening. Yang Last Tu Hilang Macho..!
 

 

KENING memainkan peranan tersendiri dalam penampilan seseorang individu itu.

Pernah bayangkan tak, kalau tiba-tiba bangun tidur, kening kita hilang?

Ha, nak tahu cantik ke tidak kalau muka takde kening ni…jom tengok koleksi gambar selebriti tempatan yang kacak dan cantik ini bila kening mereka ‘dicukur’.

Gambar-gambar ini dimuatnaik menerusi Instagram @artistanpakening.

Adakah mereka masih kelihatan cantik, tampan atau pun pelik semacam..? Hehe..

artisLISA SURIHANI DAN YUSRY
artisSHARIFAH SAKINAH
artis1MARSHA
artis2TIZ ZAQYAH DAN SHAHEIZY SAM
artis3ROZITA CHE WAN
artis4SHARNAAZ AHMAD
artis5ANZALNA NASIR
artis6FAZURA
artis7JOJIE DAN ELLA
MIRA FILZAH
AYDA JEBAT
FATTAH AMIN
ZUL ARIFFIN

Sumber : Mynewshub

Sharing is caring!

Loading...