Lucu! Setelah Semalaman Tidur Di Katil Baru Ikea, Ini Yang Berlaku Kepada Kucing Gemuk Ini… Anda Pasti Ketawa Lucu Melihatnya!

Sharing is caring!

Tahun lepas, syarikat perabot terbesar di dunia, Ikea telah melancarkan katil kecil yang membolehkan kanak-kanak memberikan anak patung mereka sebuah katil yang bagus.

Walaupun katil itu pada asalnya bertujuan untuk anak patung, tetapi seorang netizen telah membelinya untuk kucing-kucingnya agar dapat tidur dengan lebih selesa.

Pada walnya semuanya kelihatan begitu sempurna seperti yang dimahukan tetapi siapa sangka sesuatu telah berlaku pada keeseokan harinya, sesuatu yang sangat lucu!

Loading...

#1 Ini adalah katil buat anak patung kecil yang dilancarkan oleh Ikea, kanak-kanak boleh meletakkannya di samping katil mereka dan tidur dengan anak patung mereka atau bermain dengan mereka.

#2 Tetapi seorang netizen telah membelinya untuk kucing-kucingnya… supaya mereka lebih selesa ketika tidur.

#3 Katil dua tingkat juga ada…

Loading...

#4 Walaupun harga katil ini agak mahal, tetapi ianya cukup berbaloi kerana mereka kelihatan begitu gembira dengan katil baharu mereka!

#5 Namun di sebalik semua itu, nampaknya ada yang tidak begitu senang dengan katil baru mereka… dia mungkin risau katil itu tidak dapat menampung berat badannya…

#6 Sangkaannya benar… inilah yang berlaku keesokan harinya…

#7 Adakah katil itu memang benar-benar tidak mampu menampung berat badannya atau mungkin kerana dia tidu terlalu lasak?

#8 Walaupun katilnya runtuh dia tetap dapat tidur dengan lena… itu yang lebih penting!

Sumber :EraBaru

 

Sharing is caring!

Loading...