TERBONGKAR..! ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA..! FATIMAH ROHANI TU IALAH EMMA MAEMBONG..!!

Sharing is caring!

Ada ke yang terkejut sampai kena serangan jantung lepas tahu nama nama retis ni?? Teruk sangat la kalau terkejut sampai macam tu sekali kan? Biasa la retis memang ada yang tak guna nama sebenar. Kadang2 nama glamour tu jauh bebenor dari nama sebenar. Tapi setiap nama komersial yang di gunakan mungkin ada sejarah tersendiri.

Ni kisah nama retis yang jauh beza dari nama sebenar. Antara retis yang guna nama komersial yang takde kena mengena dengan nama sebenar depa adalah…

Loading...

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

Loading...

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

“ANTARA NAMA-NAMA SEBENAR ARTIS-ARTIS MALAYSIA” ANTARANYA AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM SINIS!!

Paling tak sangka nama Bront Palarae.. mati2 aku ingat nama dia memang Bront Palarae. Yelah.. aku ingat dia orang Thailand non muslim.. convert lepas kahwin. Ntah mana aku dapat info ni pun aku tak sure tapi rasa macam pernah terbaca. Rupanya jauh tersasar. Mungkin mainan perasaan aku je kot mencipta gosip sendiri dalam imaginasi hahahaha

Yang kedua Didie Alias.. Ingat nama dia ada la kaitan dengan Didie tu.. kot2 la nama didiyana ke.. didie & friends ke.. Rupanya Fadzilah Binti Mohd Ali. Mungkin nama manja dia dulu didie kot.. sebab nama dia pun Fadzilah.. dzi.. tu mungkin orang panggil di. Bila nak bunyi manja2 sikit jadilah didie.hahaha pandai pulak aku buat spekulasi nama orang.

Sumber : SembangMedia

 

(VIDEO) ”SAYA MALU, VIDEO HANYA UNTUK ”GROUP” WHATSAPP SEPUPU DAN KAWAN,” WANITA PEGANG ‘KONDOM BERDURI’ MOHON MAAF.

 

Seorang wanita berusia 26 tahun terpaksa menanggung malu serta menerima kecaman netizen setelah tular sebuah rakaman video yang menunjukkan dia sedang mempromosi serta menunjukkan cara menggunakan ‘kondom berduri’ pada Selasa lalu.

Dakwa wanita tersebut, dia menghasilkan video tersebut secara suka-suka dan bukan untuk disebarkan kepada umum sebaliknya untuk sepupu dan rakan wanitanya.

“Saya bukan nak ‘viralkan’ (tularkan). Saya buat sendiri video itu dan beri kepada sepupu dan rakan wanita dalam ‘group’ Whatsapp dengan tujuan untuk menjualnya kepada mereka.

“Malu sangat selepas ‘viral’ di Facebook (FB),” katanya.

Ujarnya lagi, dia yang bekerja di sebuah kedai menjual barangan kosmetik dan majikannya turut menanggung malu dengan penyebaran video tersebut.

“Dalam video tu saya juga ada menyebut nama sepupu saya. Video itu bukan untuk tatapan umum tetapi sepupu dan kenalan wanita saya saja.

“Bagaimanapun, sehari selepas saya kongsi video itu dalam ‘group’ Whatsapp yang hanya ada 10 ahli terdiri daripada sepupu dan rakan wanita saya, terus video itu ‘viral’,” katanya.

Dia bagaimanapun bergegas membuat permohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas perbuatannya melalui akaun FB miliknya sejurus sahaja mendapat tahu bahawa video tersebut telah tular di media sosial.

“Bukan saya yang ‘viralkan’, harap semua faham. Saya makan gaji dengan tauke kedai kosmetik, dia pun kena tempias dan malu.

“Apabila saya minta maaf, makin ramai yang tularkan.

“Saya akan lebih berhati-hati selepas ini,” katanya lagi.

Sumber : myMetro

Sharing is caring!

Loading...